Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Εβδομάδα εργασίας σε Λογιστικό Γραφείο

Του Δημήτρη Μαντζούρα Β΄6

Την περασμένη εβδομάδα είχαμε την δική μας εβδομάδα εργασίας και ο καθένας απο εμάς επέλεξε έναν χώρο για να εργαστεί.

Εγώ επέλεξα ένα λογιστικό γραφείο, καθώς έχω κλίση στα οικονομικά μαθήματα και με ενδιαφέρει το επάγγελμα του λογιστή. Πήγα λοιπόν σε ένα μεγάλο ελεγκτικό οίκο για να δω πώς λειτουργεί και να επιβεβαιώσω αν πραγματικά με ενδιαφέρει αυτό το επάγγελμα.



Κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας έμαθα πάρα πολλά και κατανόησα καλύτερα κάποια πράγματα που έβλεπα στο μάθημα της λογιστικής και δεν μπορούσα να τα αντιληφθώ. Με είχανε βάλει στο ελεγκτικό τμήμα της εταιρείας, όπου συνήθως υπάρχει και η περισσότερη δουλειά άρα και οι περισσότεροι υπάλληλοι. Μου έδωσαν και μελέτησα οικονομικές καταστάσεις επιχειρήσεων, φορολογικές δηλώσεις και μου έδειξαν εκθέσεις που έχουν κάνει. Ακόμη είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ πελάτες μαζί με έναν υπάλληλο και να δω από κοντά πώς γίνεται ο έλεγχος στις επιχειρήσεις και η καταμέτρηση των εμπορευμάτων. Γενικά είδα πράγματα καθημερινά που όλοι θα τα συναντήσουμε και θα μας χρειαστούν στο μέλλον.

Κατάλαβα ότι το επάγγελμα αυτό μου ταιριάζει απόλυτα και ότι αν είσαι γνώστης αυτού του κλάδου μπορείς να βρείς πολύ εύκολα δουλειά. Είναι μια δουλειά με πολλές ευθύνες, χρειάζεται προσοχή και αφοσίωση. Για κάποιους μπορεί να είναι δουλειά ρουτίνας εγώ όμως βλέπω το μέλλον μου σε αυτό το επάγγελμα.

Ήταν μια πολύ ξεχωριστή εμπειρία και ευχαριστώ τους ανθρώπους που με δέχτηκαν , δίνοντας μου την ευκαιρία να περάσω μια εβδομάδα μαζί τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να μας στείλετε το σχόλιό σας κι εμείς, αφού κρίνουμε ότι συνάδει με το πνεύμα του ιστολογίου μας, θα το αναρτήσουμε. Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να μην περιλαμβάνουν οποιεσδήποτε προσβλητικές αναφορές και να γίνονται σε πλαίσιο σεβασμού και κοσμιότητας.