Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Απολογήθηκε ο Πιστόριους


Του Δημήτρη Μαντζούρα Β΄6 και Στέφανου Χρονόπουλου Β΄3

Ο Όσκαρ Πιστόριους απολογήθηκε στο δικαστήριο της Πρετόρια στη διάρκεια της δίκης για τη δολοφονία της Ρίβα Στίνκαμπ. «Έχω διαλυθεί από αυτά τα γεγονότα και το χαμό της αγαπημένης μου. Πέθανε στα χέρια μου», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Από : http://www.sigmalive.com/


Η απολογία του Πιστόριους διαβάστηκε στο δικαστήριο από τον δικηγόρο του, με τον 26χρονο αθλητή να «λυγίζει» και να ξεσπά με λυγμούς και φωνές μέσα στην αίθουσα. Ο Πιστόριους στην απολογία του υποστήριξε ό,τι είχε πει και στην αρχική του κατάθεση στις αρχές. Ισχυρίστηκε ότι νόμισε πως στο σπίτι του είχαν μπει διαρρήκτες και ότι πυροβόλησε για να τους απομακρύνει από το σπίτι του, αφού δεν κατάλαβε ότι ήταν η σύντροφός του. Ο παραολυμπιονίκης τόνισε πως είχε δεχθεί στο παρελθόν απειλές για τη ζωή του, ενώ διέψευσε ότι είχε προβλήματα στη σχέση του με τη Ρίβα Στίνκαμπ.

«Άκουσα ένα θόρυβο στο μπάνιο. Φώναξα για να φοβίσω αυτόν που είχε μπει στο σπίτι μου, και για να καλέσει η Ρίβα την αστυνομία. Πίστευα πως η Ρίβα ήταν στο κρεβάτι. Ένιωθα ευάλωτος αλλά ήξερα πως έπρεπε να προστατέψω εμένα και τη Ρίβα», αναφέρει στην αρχή της κατάθεσης ο Πιστόριους.

Στη συνέχεια, αναφέρεται πως ο Πιστόριους πυροβόλησε τέσσερις φορές προς την πόρτα του μπάνιου με το όπλο του. Εκείνη τη στιγμή νόμιζε πως ο στόχος του ήταν κάποιος διαρρήκτης. Όταν επέστρεψε στο κρεβάτι, κατάλαβε το λάθος του…

«Συνειδητοποίησα πως η Ρίβα δεν ήταν στο κρεβάτι. Τότε άρχισε να μου περνάει από το μυαλό πως μπορεί να ήταν στην τουαλέτα. Η Ρίβα πέθανε στα χέρια μου», αναφέρει ο Πιστόριους που υποστήριξε ότι είχε καλέσει ασθενοφόρο το οποίο έφτασε όταν ήταν ήδη αργά…

«Είμαι συντετριμμένος από τα γεγονότα και το χαμό της αγαπημένης μου Ρίβα. Δεν μπορώ να σκεφτώ καν το πόνο που προκάλεσα στη Ρίβα και την οικογένειά της, ξέροντας πόσο αξιαγάπητη ήταν», σχολίασε ο Πιστόριους, ο οποίος ξέσπασε αρκετές φορές σε λυγμούς λέγοντας «Δεν θα σκότωνα ποτέ τη Ρίβα, ήμασταν αγαπημένοι και πιο ευτυχισμένοι από ποτέ», την ώρα που ακόμα κι ο δικαστής Ντέσμοντ Νέιρ, φάνηκε να συγκινείται από τις αντιδράσεις του Πιστόριους.

«Η θέση μου δεν μου επιτρέπει να εκφράσω ανθρώπινα συναισθήματα, πρέπει να επιστρέψετε στο αστυνομικό τμήμα, χωρίς να σκέφτεστε όλα αυτά που έγιναν εδώ σήμερα», είπε στον Πιστόριους ο δικαστής Νέιρ, ενώ η δίκη θα συνεχιστεί το πρωί της Τετάρτης (20/02). Η αίτηση του Πιστόριους για αποφυλάκιση, βέβαια, απορρίφθηκε καθώς ο 26χρονος κατηγορείται πλέον για φόνο εκ προμελέτης.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο πατέρας του Πιστόριους, Χένκε, ο αδερφός του, Καρλ, και η αδερφή του Έιμι, σε όλη τη διάρκεια της δίκης ήταν κοντά του. Προσπάθησαν κάποιες φορές να τον αγκαλιάσουν για να του συμπαρασταθούν, αλλά δεν τους επετράπη, ήταν κι αυτοί συναισθηματικά φορτισμένοι ακούγοντας τις κατηγορίες για τον 26χρονο και την απόρριψη στο αίτημα αποφυλάκισης…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να μας στείλετε το σχόλιό σας κι εμείς, αφού κρίνουμε ότι συνάδει με το πνεύμα του ιστολογίου μας, θα το αναρτήσουμε. Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να μην περιλαμβάνουν οποιεσδήποτε προσβλητικές αναφορές και να γίνονται σε πλαίσιο σεβασμού και κοσμιότητας.