Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Εβδομάδα Εργασίας - Σπουδαία Εμπειρία!

Του Λουκά Σοφοκλέους Β3

Η εμπειρία μου

Εισαγωγή
Πέρασα καταπληκτικά στην εβδομάδα εργασίας που μας πέρασε!
Εγώ εργαζόμουν σε φροντιστήριο για 5 μέρες.
Το μέρος ονομάζεται Ιδιωτικό Φροντιστήριο Tutors Πανάρετος και βρίσκεται στην οδό Βασιλέως Κωνσταντίνου 62 της Λεμεσού. Ο διευθυντής και καθηγητής των Computer του φροντιστηρίου είναι ο κ. Κύπρος Πανάρετος ο οποίος εργάζεται στο φροντιστήριο από το 1997.

Ωράριο
Τα πρωινά το φροντιστήριο λειτουργεί από τις 9:00 ως τις 1:00. Ενώ τα απογεύματα από τις 2:30 μέχρι τις 8:00 .

Οι ασχολίες μου
Οι εργασίες οι οποίες γίνονταν ήταν διάφορες. Για ασχολία έγραφα κείμενα (texts) και δημιουργούσα βάσεις δεδομένων (databases) και εκτύπωνα σελίδες για να με αξιολογήσει ο διευθυντής. Επίσης  με τον κ. Πανάρετο αφιερώναμε μία ώρα περίπου την ημέρα συζητώντας για τα λογισμικά αλλά και για τις διάφορες συσκευές που μπορούν να συνδεθούν στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή (στα αγγλικά). Ακολούθως εγώ δημιουργούσα ένα project για 2 ώρες περίπου μέσω του laptop μου.

Αξιολόγηση
Ο κ. Πανάρετος με αξιολόγησε και μου είπε πως είμαι εργατικός, αρκετά συνεργάσιμος και το ότι δείχνω ενδιαφέρον σε ότι αφορά γενικά το σύστημα του φροντιστηρίου.
Προσωπικά πιστεύω ότι ήταν μια ωραία, ενδιαφέρουσα αλλά και ευχάριστη εμπειρία, η οποία μπορεί να μου φανεί χρήσιμη στο μέλλον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να μας στείλετε το σχόλιό σας κι εμείς, αφού κρίνουμε ότι συνάδει με το πνεύμα του ιστολογίου μας, θα το αναρτήσουμε. Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να μην περιλαμβάνουν οποιεσδήποτε προσβλητικές αναφορές και να γίνονται σε πλαίσιο σεβασμού και κοσμιότητας.